EU-snack i lokal tv-soffa


Har just samtalat med Christofer Fjellner (m) och Åsa Westlund (s) i direktsändning för regionala Nyhetsmorgon i TV4Nyheterna över Uppland, Gävleborg, Dalarna. Sändningen kan ni se här. Jag hade litet problem med tidräkningen, hörde ingenting i mitt öra från kontrollrummet och försökte uppskatta tiden på klockan, men jag kan uppenbarligen inte dra av 2.30 från 11:18 samtidigt som jag ställer frågor. Det är förklaringen till varför det blev tajt med tid på slutet!

I morse sände också regionala TV4Nyheterna Mälardalen-Öst intervjun med Lena Ek (c) som bandades igår. Den ser ni här.

(PO)

One thought on “EU-snack i lokal tv-soffa

  1. Schysst snack. Men det var lite komiskt att det bara gick att nå klippet via länken på denna blogg, och när det kom till slut kom texten ”Due to rights limitations, this video cant be offered in the country or region where you are located” upp.
    Jag sitter i Bryssel och kollar… så gick det med det EU-samarbetet 🙂

Kommentarer inaktiverade.