Tack alla läsare, både för grattis & framtidsfrågorna!


Skärmavbild 2015-01-12 kl. 22.01.25
Idag har jag fått många frågor om bloggens framtid med anledning av att det har kommunicerats att jag börjar ett nytt jobb första februari. Jag blir då politisk redaktör på Mittmedias Hudiksvalls Tidning och ska då ägna mig åt opinionsjournalistik i ett glokalt perspektiv på heltid. Det är ett uppdrag som är nytt för mig som gammal nyhetsjournalist.

 

Det har kommit fler frågor även på Facebook, och jag är överväldigad av alla reaktioner och frågor. Stort tack alla!

Och bloggen då? Ja, exakt hur och vilken form den kommer ta fram över får vi se, men jag kommer i den processen med min nya arbetsgivare bära mig ambitionen att fortsätta att bevaka bortglömda EU-frågor, lyfta och uppmärksamma EU-perspektivet i olika frågor genom att blogga om EU.

Så kära läsare Keep Calm & Carry On, det blir bra det här!

One thought on “Tack alla läsare, både för grattis & framtidsfrågorna!

Kommentarer inaktiverade.